Tule harjutama

Asukoht Tallinnas

Harjutused toimuvad Tallinna kesklinnas, aadressil Sakala 14. Vaata asukohakaarti.

Naabruses on Solarise keskus, Teater No99 ja Eesti Pank. Läheduses on trammi-, trolli- ja bussipeatused. Leia sobiv transport siit: soiduplaan.tallinn.ee

NB! Parkimiskord Tallinna Südalinnas on alates 2014 muutunud - parkimine on 24h  tasuline.

Aeg 

Igal teisipäeval kell 18.00 - 20.30 ning kolmapäeval kell 18.00 - 20.00
Kõik algajad ning uued harjutajad on oodatud  kolmapäevasesse rühma.
Reede hommikuses harjutuses võivad kõik osaleda, see toimub 7.30 kuni 8.30
Arigato Spordiklubis Rannamõisa tee 3 toimuvad harjutused esmaspäeviti ja kolmapäeviti 8.30 kuni 10.00.

Hinnad 

Kuutasu: 30.- EUR 1x nädalas ja 40.-EUR mitu x nädalas, pensionärid ja üliõpilased 25.-EUR 1x ja 30.-EUR mitu x nädalas.
Esimene harjutus on tasuta.
Tasuda saab nii sularahas kui ka pangaülekandega. Soovi korral saab maksekinnituse tööandjale (kui tööandja toetab sportimist).


Asukoht Pärnus

Harjutused toimuvad  aadressil  Ringi tee 3, II krs.

Aeg
Igal neljapäeviti  kell   17.30 - 19.15 
        pühapäeviti kell      9.00- 11.00

Hinnad

Kuutasu 1x nädalas 25.- EUR ning 2x nädalas 35.- 
Esimene harjutus on tasuta.


Asukoht Tartus

Laulupeo pst.25 II krs, Tartu Laululava all.

Aeg

Esmaspäeviti 19.00-21.00

Hinnad

Kuutasu on 25.- EUR ning pensionärid ja üliõpilased 20.-EUR
Esimene harjutus on tasuta.
Tasuda saab nii sularahas 

Varustus 

Taiji harjutamiseks ei ole erilist varustust tarvis. Soovitatav on kanda looduslikust materjalist pikkade varukatega riideid. Kasuks tuleb võimlemismatt ning pudel joogiveega. Võimlemismati saad ka esimestel kordadel kohapealt laenata. 

Mis mind ees ootab?

Alustame harjutust alati soojendusega, mille eesmärk on nii vigastuste vältimine ja füüsilise toonuse tõstmine kui ka ühtlasi päeva jooksul kogunenud mõtete puhastamine (seetõttu võivad need tunduda eemaltvaatajale veidi kummalised - see ongi eesmärk). 

Pärast soojendust harjutatakse grupis n.ö. "vormi" ehk baasharjutust ca 40-60 minutit.  Alguses võib see tunduda keeruline, kuid me kõik oleme olnud samas punktis - seega ei ole ükski liigutus vale ning keegi ei vaata su peale viltu (tegeletakse iseendaga). Oluline on püüda lõdvestuda ning lihtsalt järele aimata, mida teised teevad - vormi õppimine on pikk protsess. Algajatega tehakse eraldi pause juhendamiseks ning selgitamiseks. 

Vormile järgnevad energiaharjutused ja lõdvestumine, mis tihti sisaldab ka paarisharjutusi, sh. massaaži. Lahkud treeningult tõeliselt värske ja reipa enesetundega!

Küsimused? 

Enamlevinud küsimustele leiad vastused siit. Soovi korral võta ühendust meie õpetajatega ning räägi oma soovidest või küsimustest lähemalt.