Tule harjutama

Asukoht Tallinnas

Harjutused toimuvad Tallinna kesklinnas, aadressil Sakala 14. Vaata asukohakaarti.

Naabruses on Solarise keskus, Kaitseministeerium ja Eesti Pank. Läheduses on trammi-, trolli- ja bussipeatused. Leia sobiv transport siit: soiduplaan.tallinn.ee

NB! Parkimiskord Tallinna Südalinnas on 24h  tasuline.


Aeg 

Igal esmaspäeval 18.00-20-00, teisipäeval kell 18.00 - 20.30 ja kolmapäeval kell 18.00 - 20.00 
Kõik algajad ning uued huvilised on oodatud kolmapäevasesse rühma.
Kes juba natuke oskab vana yang taiji vormi on oodatud esmaspäevasesse harjutusse.
Edasijõudnud harjutavad teisipäeviti.
Reede hommikuses harjutuses võivad kõik osaleda, see toimub 7.30 kuni 8.30


Hinnad 

Kuutasu: 30.- EUR 1x nädalas ja 40.-EUR mitu x nädalas, pensionärid ja üliõpilased 25.-EUR 1x ja 30.-EUR mitu x nädalas.
Esimene harjutus on tasuta.
Tasuda saab nii sularahas kui ka pangaülekandega. Soovi korral saab maksekinnituse tööandjale (kui tööandja toetab sportimist).


Asukoht Pärnus

Neljapäevased harjutused toimuvad  aadressil  Õhtu põik 3-20. 

Aeg
Igal neljapäeviti  kell   19.15- 21.00 
        pühapäeviti kell   10.00- 12.00 

Hinnad

Kuutasu 1x nädalas 25.- EUR ning 2x nädalas 35.- 
Esimene harjutus on tasuta.


Asukoht Tartus

Laulupeo pst.25 I krs, Tartu Laululava all.

Aeg

Esmaspäeviti 18.00-20.30
Kolmapäeviti 18.00-20.30 

Hinnad

Kuutasu 1x nädalas 25.- EUR ning 2x nädalas 35.- 
Esimene harjutus on tasuta.
Tasuda saab sularahas 


Asukoht Väänas

Talltõllakuuri võimals

Aeg

Neljapäeviti 19.00-21.00 

Hinnad

Kuutasu on 30.- EUR
Esimene harjutus on tasuta.
Tasuda saab sularahas või ülekandega 


Varustus 

Taiji harjutamiseks ei ole erilist varustust tarvis. Soovitatav on kanda looduslikust materjalist pikkade varukatega riideid. Kasuks tuleb võimlemismatt ning pudel joogiveega. Võimlemismati saad ka esimestel kordadel kohapealt laenata. 

Mis mind ees ootab?

Alustame harjutust alati soojendusega, mille eesmärk on nii vigastuste vältimine ja füüsilise toonuse tõstmine kui ka ühtlasi päeva jooksul kogunenud mõtete puhastamine (seetõttu võivad need tunduda eemaltvaatajale veidi kummalised - see ongi eesmärk). 

Pärast soojendust harjutatakse grupis n.ö. "vormi" ehk baasharjutust ca 40-60 minutit.  Alguses võib see tunduda keeruline, kuid me kõik oleme olnud samas punktis - seega ei ole ükski liigutus vale ning keegi ei vaata su peale viltu (tegeletakse iseendaga). Oluline on püüda lõdvestuda ning lihtsalt järele aimata, mida teised teevad - vormi õppimine on pikk protsess. Algajatega tehakse eraldi pause juhendamiseks ning selgitamiseks. 

Vormile järgnevad energiaharjutused ja lõdvestumine, mis tihti sisaldab ka paarisharjutusi, sh. massaaži. Lahkud treeningult tõeliselt värske ja reipa enesetundega!

Küsimused? 

Enamlevinud küsimustele leiad vastused siit. Soovi korral võta ühendust meie õpetajatega ning räägi oma soovidest või küsimustest lähemalt.